tisdag 9 mars 2010

Lunch och melodifestival











God och mättande lunch på Bommens Restaurang med gode vännen M.
Förutom god mat så har man väldigt fin ögonfägnad på Bommens.
Kent Larsson hänger nämligen där med flera fina målningar.

Alltid lika trevligt att träffa M!
M som också håller i det stora festivaltipset.
En avancerad övning i excel där 18 flaskor vin står på spel.

Förra året vann jag. På ren tur ska jag säga. Jag är urusel på att tippa låtar.
Och upplever ofta att jag har en  helt annan smak än övriga befolkningen.
Men uppenbarligen inte förra året då.

Vilken låt vinner i år tro? Och i vilken ordning kommer resten av fältet?
SVÅRT!!!!

Ska sätta mig och göra en snabbrepris på alla bidragen.
Lyssna och se alla finalisterna

Slå mig inte nu, men jag tycker faktiskt att Pernilla Wahlgrens låt är himla klämmig!
Kan inte hjälpa att jag gillar hennes dansbandsmanér.

Och Eric Saade är ju så sööööt!

Och så tycker jag att Peter Jöback  är jättebra (förlåt mamma!).

Annars måste jag säga att jag tycker det är ett ganska slätstruket startfält över lag...

2 kommentarer:

M sa...

Tack själv för mycket mättande och god lunch. Säg att det bara var dom väldigt sparsamt sockrade lingonen som avvek från GI-dieten? Det kan jag leva med i så fall.

Alltid så himla mysigt att ses och prata livet. Du är en pärla!

Kram,
M.

fale artut sa...

Så roligt att Du trivs med garnerna! Det gick med en Fale fart att få klart koftan! Ser fram emot krokuskoftan! Ha de!