torsdag 18 mars 2010

Jobba jobba














Tid för ställ finns det inte mycket just nu.
Det går liksom i ett va!

Idag blir det till att sitta på lilla kontoret och fixa analyser till kundmötet i morrn bitti. Fixa alla mail som kommit under dagen och sen de där förbenade etiketterna för badföreningen som jag inte hann med igår....
Som tur var hittade jag en hel bunt etikettark på kontoret, som ingen använder och som ändå skulle slängas;-)
hihi
Snart är de klara.
Så nu är det bara städschemat till bastun som ska bli klart också.
Det är det svåraste av hela jobbet som bastuansvarig. Att fördela städdagarna rättvist.
Och att tänka på att sommargästerna inte får städdagar på offsäsong....
Hej o hå!!
Längtar hem till soffan och harunin. Det är riktigt roligt nu när jag kommit på hur man gör.
Kan tom läsa stickningen nu så jag ser var det ska vara minskning och ökning. Det innebär att jag slipper få en överraskning i slutet på varvet för att jag missat en maska mitt i nånstans. Lättare att ha koll alltså.

Idag var jag o kollegan M hos Tummelisa på N Gubberogatan o köpte varsin rundsticka.
Söt affär.
Det var vår belöning efter mötet med surrkonsulten...

Inga kommentarer: