måndag 22 mars 2010

Kommentarer






















Det är jätteroligt att ha en räknare så jag ser hur många som är inne o läser.!
Lite nyfiken blir jag allt på vilka ni är.

Men jag tycker det är så lite kommentarer!

Det kan som jag ser det bero på två saker
1. det finns inget att säga
2. det har varit fel på kommentarsformuläret.

Jag vill gärna tro att nr 2 väger över.

Men se nu har jag rått bot på det! (knäppt det lät.. råda bot...)
Så nu hoppas jag att hela min enorma läsekrets kommenterar för glatta livet i fortsättningen.

Tjo flöjt!

3 kommentarer:

Clara sa...

Åh, jag vet hur dålig jag själv är på att kommentera så jag antar att alla andra är likadana... men jag blev väldigt glad av din fina kommentar hos mig!

Jag är lite osäker på vilka stickor du menar, mina knitpro har jag köpt hos Deisy Design i gbg. De stickor jag har som är i rosenträ har jag köpt på garnhärvans internetsida när den fanns. Nu har ju KarMa garn köpt den, men jag vet inte om de har kvar den typer av stickor. Jag kan iaf varmt rekommendera KnitPro!

Anonym sa...

Hej kusin,
det är jätteroligt att läsa din blogg, såväl om det som handlar om stickning som allt annat trevligt du berättar.
Följer din blogg med intresse skall du veta.

M sa...

rått bot? råttbot? rådit bot? råddat bot? äh, fattade vad du menar i alla fall : )