onsdag 3 mars 2010

Jönköping nästa

Andra klass till Jönköping, inte lika bekvämt som i första, men eluttag till datorn hade de så det får väl vara godkänt.
Men det är alldeles för trångt för att sticka...
Stora Hotellet here I come!!

I morrn bitti är det seminarium tillsammans med killarna på systerföretaget. Rätt kul faktiskt. Skumt, för ett halvår sedan var jag så himla anti att stå o prata på seminarier. Kändes bara sååå himla jobbigt. Vet inte varför. Bara en sån svacka. Men nu är det kul igen. Hoppas det blir några bra leads också.
Idag har jag sett ut ett mönster till stickkursen jag ska gå på nästa helg.
Vuxenskolan på Redbergsskolan.
Det blir en Swallowtail Shawl
Tänker att det är ok att lägga in länken till mönstret här since it´s for free on Evelyn Clarks sida.
Det blir vackert. Nu måste (yesss! jag som inte skulle köpa mer på ett tag) jag ju gå och shoppa garn igen.
Tänker mig den i stark turkos eller nån vacker orange, typ apelsin. TROR inte det blir några större problem att hitta nåt lämpligt....
Den andra stickkursen som är på söndagen har temat "Stickningens små effektfulla ändringar".
Kl 10-15 båda dagarna. Hoppas bara inte det blir vårväder den helgen för då kanske jag skolkar ...
hihi
Kollega G på jobbet ska också gå på stickkurs på lördagen men för en  annan kursledare. Vi bestämde att vi ska leka på rasterna.




Inga kommentarer: