tisdag 23 mars 2010

Belöningssystem

Asså igår var det en sån riktig måndag! Riktig nedrig måndagsfeelilng.
Men det är bara att lida igenom. Gammal som jag är så vet jag att det går över.
Måndagsfeeling för mig är att locka och pocka för att få nåt gjort. Teesa med "om du gör den här offerten nu så får du fika sen".
- Om du ringer det samtalet så kan du få läsa blogg  en kvart sen..

Du fattar!!

Belöningssystemet fungerar i alla fall så att jag åtminstone får det nödvändigaste gjort den dan.

Men idag är det tisdag allt känns annorlunda!
Analysen till käcka kunden går som en dans.
Knepiga frågor svaras på i ett huj.
Inte bara för att det är tisdag då, utan för att måndagsfeelingen gick över helt enkelt.

Kanske var det så att det satt fast så mycket i kroppen som släppte när Peter "misshandlade" mig igår.
Peter på Hej&Hå, nä Hälsa & Helhet ska det vara!








Han är bannemej så himla bra så ... och trevlig dessutom!
Ont som f-n gjorde det. Särskilt när han tryckte på mina stickmuskler.
J----lar alltså!
Det blir till att skärpa upp sig.
Roddövningar för stickmusklerna och allmän styrketräning för resten av kroppastollen.
-Du kan åtminstone promenera lite, menade Peter.
Jag vet. Jag har försummat min käraste ägodel.
Aja baja!

En promenad på lunchen? Why not.
Ett ärende till Ur & Penn kan det bli tex.


Och nu när jag bloggat så duktigt en stund så blir det belöningsfika!!
Livet är härligt!



Inga kommentarer: