söndag 7 juli 2013

Vackert väder

Hela dagen igår var det soligt och fint.
Och det är jättfint idag med!

Efter promenaden igår åt vi en räkomelett och sen körde vi ner till Frillesås och hämtade våran pinne. Eller prick heter det.
Den ska stå på lilla gräsmattan där vi fick ta bort salix-trädet.
Huvudvärken preparerades med ipren-alvedon-treo cocktail och tonade bort under eftermiddagen.

När vi handlat tog vi en fika på Åsa Hembageri. Myyyys!!
Jag sov middag i soffan på eftermiddagen och när jag vaknade var huvudvärken borta.
Det blir lite mörbultat inuti när man haft sån huvudvärk, så det var inte mycket med mig på kvällen.
Sambon lagade bearnaise och grillade lamm till mig och oxfilé till sig själv. Supergott!
Zapp mellan Broarna i Madison County och King's speach fick avsluta dagen.

Planen för idag är att sola och promenera och framåt kvällen ska jag åka till Borås och mysa med lilla A. Vi ska gå på bio, The Lone Ranger.













På måndag förmiddag ska vi gå på Abecita och köpa baddräkt till mig och sen åker vi hem till Åsa och badar. Det är planen.

Underbart med semester!
Nu ska jag sticka och dricka kaffe en stund till i soffan och sen blir det promenix:-)

Inga kommentarer: