tisdag 29 juni 2010

Otur i spel tur i kärlek

Månadens miljonlotter gav hela 40 kronor i vinst!!
Wow!!!



















Insatsen är 200:- /månad.
Ingen god sak att räkna ut hur mycket det blir från när jag gick med.
Men men, det går ju till välgörande.

Jag tycker det är fint att pengarna bla går till projektet vit jul.
IOGT/Miljonlotteriet hyr ett helt hotell över jul nånstans i alperna eller fjällen och så får barn komma dit själva eller med sin familj för att fira en helt vit jul.
Sånt är bra!

Hittills har jag samlat på mig 400 kronor.
Det räcker till  en hårtork eller en vattenkokare eller en pastakastrull eller
en digital personvåg...eller cykelväskor.

Cykelväskor skulle kunna vara nåt!


















Fast helst skulle jag vilja vinna 5 miljoner!
Det hade vart nåt.
Tänk så mycket garn man skulle kunna köpa!

Inga kommentarer: