torsdag 30 januari 2014

Mera socktofflor

Ett restgarnspar.

Och hittills två par i nyköpt garn.
(ja jag veeet att jag inte skulle köpa mer nytt innan jag gjort av med alla restgarner.... Men det är ju så  kuuuul!)
Det neonrosa är ju för härligt!!
 
Synd att färgen såsar ihop sig så det dåliga ljuset. Det blir så med vissa röda färger ibland.
Får testa att fota i dagsljus... nån dag

Gu va kul det var att sticka sockor igen!
Och det här mönstret som jag fått av Agnes för längesen är så himla lätt och  kul att sticka.

De översta ska David få. De har lite kallt på golvet i lägenheten. Emma fick ju ett par häromsistens. Och Amanda fick ett par i tisdags. Hon har också  kallt på golvet hemma hos sig i Borås.


Man får ju se om de sina:-)

Nu kom jag på, jag måste ju sticka ett par till Olle också!
 
I morrn blir det en tur till Stockholm.
Lite kul fastän det är fredag (försöker undvika att resa på fredagar egentligen) eftersom jag får tillfälle att se det nybyggda huvudkontoret:-)
 
 

Inga kommentarer: