tisdag 18 maj 2010

HBT-koftan


Falekoftan har fått ett namn till!!













Plötsligt såg jag att Falekoftan också är en regnbågskofta!
EN HBT-kofta!
Det ligger i tiden då vi just haft en HBT-festival i Göteborg.

Visst är det vackert med alla färgerna!














Fale Artut garnet glänser så härligt.
Mjukt och gott är det!














Det blir några varv på kvällarna. Annars är det väldigt mycket annat just nu.
E:s 25-årskalas på lördag.
J:s student den 4:e
Igår var jag o kvällsfikade med M.
I eftermiddag är det vägföreningsmöte om samfällighetsförrättningen.
Mycket på jobbet.
Imorrn är det möten hela dagen.
Känns som jag inte riktigt hänger med.
Som att springa lite lite efter sig själv...
Men det brukar ordna till sig.
Man får planera och prioritera.

Måste visa en söt tjej.
En av frissorna på Junkstyle.
Tyvärr funkar inte hmesidan idag så jag länkar till bloggen istället.
De är så himla söta alla tre, men igår när jag skulle klippa mig stor den här lilla saken
och förlängde håret på en dam.
Härlig stil tycker jag. Alltihop, håret, tatueringarna, toppen, jeansen och skorna.
Ursäkta bildkvalitén, men jag tog bilden i smyg.
(vilken läskig tant I´ve become..)
Jag är allt lite avundsjuk på de unga tjejerna som kan bära trasiga jeans på jobbet.
Och se bra ut i det!
Det hade sett ut nåt på kontoret det!!





Inga kommentarer: