måndag 10 december 2012

Hönsbuljong

I favoritmuggen.
Det är vad magen klarar just nu.
I fredags kväll flög kräksjukan på mig.
Kan inte minnas när jag sist hade spysjuka. Men i år verkar den inte skona någon.
Inte ens mig. Jag som alltid säger att jag har plåtmage:-)

Nä, det är inget vidare faktiskt.
Man blir lite matt om man säger så.
Har fortfarande ont i magen, men det ska väl ge sig snart.

Idag sitter jag därför hemma i soffan och sköter jobbet efter bästa förmåga via datorn.
Nu är det lunchdags och då får man lov att göra lite privata grejer som att blogga.

Stickandet kom änna av sig i kräksjukan.
Fatta att jag är matt när jag inte ens orkar sticka va!
Och jag som har så många projekt kvar innan jul!

Synd att sitta inne och titta ut på det fantastiska vintervädret.
Så fint det är!!
Solen skiner och det gnistrar i snön.




Inga kommentarer: