söndag 6 november 2011

Lugn söndag


Idag har jag degat.
Det gjorde jag iofs igår också, hihi.
Sov på soffan nästan hela eftermiddagen och bitar av kvällen.
Lyckades hålla mig upp under Downton Abbey, men sen tuppade jag av
i sängen och sussade skapligt hela natten faktiskt.
Vaknade ett par gånger och hade ont men inte värre än att jag lyckade somna om utan tablett.

Idag har jag bara varit inne.
Dagen gick så fort!
Första halvan gick åt till att läsa och kolla på Från Lark Rice to Candleford.
Gamla avsnitt som jag inte sett.

Andra halva  gick åt till att sitta vid datorn och jobba.
Körde fast i en filfix så den får jag göra klart i morrn.

Nu blir det Allt för Sverige. Rätt trevligt program

Bara två veckor kvar till BootCamp i Bryssel.
Jösses vad tiden går!


1 kommentar:

Cecilia sa...

Jag ska just se Lark Rise... är inne på säsong 2, tycker det är så himla mysigt!