tisdag 2 november 2010

Politik, ränksmiderier och annat tjafs

Är det nåt jag ogillar så är det sådant!
Jag är så himla kass på det också.
Det är väl därför...

Bläää och fy säger jag.

I fredags var jag så fed up så jag var tvungen att pigga upp både mig och sambon med hummer och champagne.
Så vänder man tråkiga saker till något roligt!!

Det är tur jag har min privata mentor.
Sambon alltså.

You raise me up

Lite kläggig kanske, men passande text för just detta occation.
Och tur att detta "bara" gäller jobbet.
Privat är det fina fisken och helt ränksmideribefriat.

Min underbart fina Ingelatröja är snart klar.
Så himla gott att sticka i.
Mjukt och vackert.
Ni ska snart få se!

2 kommentarer:

kealiman sa...

http://kealimanssticknig.blogspot.com/

Cecilia sa...

Vet du vad, ränksmideri förstår jag mig inte på. Fattar liksom inte och hatar det! Största anledningen till att jag sa upp mig från mitt förra jobb!Så, var rädd om dig om du måste vistas nära sådana personer!