tisdag 10 augusti 2010

Vuxenpoäng eller?

Jag fick "ärva" sambons nya telefon när han köpt en ännu nyare.
En Ericsson Xperia.
En liten söt plutt med något större skärm än min gamla.
Den har såna där moderna funktioner som iPhone och HTC har.
Man kan liksom dra med fingret över skärmen så bläddrar den...

Det är inte roligt med nya funktioner och knappar o sånt som man måste lära sig när man byter telefon.

Är det månne pensionärspoäng på sånt eller?

Nu har jag haft den nya i tre-fyra dar.
Har inte vant mig än och tycker inte det är roligt heller...
Tyvärr lånade jag ut den gamla till yngsta dottern så just nu finns ingen möjlighet att backa bandet...

Stickningen då undrar kanske nån.

Det ligger i soffan och väntar på att repas upp.
Jag läste fel på mönstret på Lilla Koftans bakstycke.
Och sen gjorde jag lika fel på ena framstycket.
Och det går inte att fuska till det heller...

Upprepning i soffan ikväll kanske...
Återkommer i ärendet

Det är väldigt lugnt på jobbet än så länge i alla fall.
Skönt!
Man hinner sortera saker i datorn.
Rensa mailboxen och arkivera o sånt.

Inga kommentarer: