måndag 3 juni 2013

Premiärtur med båten och finmiddag


Ett sånt underbart sommväder vi haft i helgen!
Hela fredagen och hela lördagen var det helt ljuvligt varmt och soligt.
På fredagen jobbade jag hemifrån. Vaknade med en sån där hemsk helghuvudvärk igen.
Det gick åt upprepade cocktails av Treo, Ipren och Panodil innan det gav sig någorlunda framåt kvällen. Det är hemskt när det kommer sådär. Jag vet inte riktigt vad det kommer av, men tror att det är en kombo av lite för lite sömn, lite för mycket anspänning och alldeles för lite vatten. Kanske också att jag slarvat med mineralerna sista dagarna.
Ofta när jag ser tillbaka efter en sån där attack kan jag bocka av alla de sakerna.
Well, framåt halv åtta var jag såpass att det gick att sticka igen:-)
Jag är på första ärmen på Härkeberga tröjan. Den kommer att bli jättefin!!

I lördags tog vi en premiärtur med båten.
Flera timmar ute på havet resulterade i en vacker solbränna :-) Jäklar vad det tar där ute!

På kvällen var vi bjudna till bror A och hans L. Vilken kväll!
Underbart väder, jättegod och jättemycket mat och en massa gott att dricka. Och på det väldigt trevligt sällskap!
Vi har alltid så mycket att prata om när vi ses.
När vi gick hem vid ett-tiden var det fortfarande lite lite ljust på himlen.
Det är inte många såna kvällar på en sommar. Den här la jag in på hårddisken för att ta fram nån gång i mitten av december när det är som mest blanksvart ute.





Inga kommentarer: