lördag 6 april 2013

Fwd: Sagatröjan och After Work

Skickat från min iPad

Vidarebefordrat brev:

>
> Pillepill är det med så tunna stickor. Och så tar det ju längre tid när man ständig repar upp för att man är missnöjd med resultatet osv....
> Nu är det i alla fall dags att avsluta själva dekorbiten och gå på den ljusgrå bottenfärgen. Då kommer det att gå undan.
> Fort är bra!
> Well, återkommer med fler avstämningar framöver.
>
> Igår hade jag och ett par goa vänner, A och S after work. Tyvärr var den tredje, A, sjuk, men vi hade väldig trevligt ändå. Dessutom anslöt en annan gammal vän M (ett av alla mina ex, som sambon brukar säga). Mycket skratt och glam blev det. I vimlet stötte jag även på en tjej som jag umgicks med jättemycket under en period i slutet av sjuttiotalet. Hov var frisör då och var än idag lika söt och parant som då.
> Och så träffade jag min gamla gym-kompanjon L och hans fru M. Och M var sig så precis lik som att hon blivit konserverad i 25 år. Söt och fräsch och... Ja nästan att jag blev lite avundsjuk:)
> Så himla kul att återknyta gamla bekantskaper och få skratta flera timmar i streck!
> Ja se det var en riktig vederkvickande (visst är det ett härligt ord!) kväll.
> Nä, åter till Saga!
>

Inga kommentarer: