torsdag 27 september 2012

Cykelvasan


OK!
Nu har jag nog skitit i det blå skåpet.
Eller åtminstone satt mig i en riktigt käck situation.
Hihi!
Nä, jag skämtar allt lite.






Jag har spontananmält mig till Cykelvasan 2013.

Cykelvasan går ut på att man cyklar Vasaloppet på mountainbike.
I Vasaloppsspåret!
Alltså , man kan säkert cykla på vilken cykel som helst men det är inte att rekommendera för det lär vara ute i terrängen, så....

Nu måste jag göra två saker:
1 börja träna terrängcykling
2 köpa cykel

Jo, jag vet, jag köpte en ny cykel i somras.
Men den funkar ju inte i skogen liksom:-)

Jippiiii! Det blir ju två roliga saker på en gång!
Träna och köpa cykel
Hahaha!!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Haha...nu kan det verkligen vara värt att åka till Sälen eller kanske ännu roligare i Mora när du kommer i mål, verkligen ambitiöst men jag hade inte väntat mig något annat heller...kram!